.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

.::Save the Date.::

Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi yang telah mempermudahkan semua urusan hambaNya.

Saya nak bercerita pasal tarikh. Sekarang ni banyak sangat tarikh kena igt. Kalau tarikh yang di ingat mestilah tarikh yang penting kan hehehe. 

Ni cerita tentang tarikh yang saya mmg lupa. Tarikh En.Boipren befday. Macam mana ble terlupa itu saya pun lupa kenapa hahaha~. Sampai katanya sy ni mmg pelupa!. Dan akhirnya sy yg merajuk kerana cemburu bila perempuan lain yang lebih dulu wish dengan dia Hahaha~. Boleh kan begitu? sy salah sy yang merajuk hehe :).. Yg nicenya encek boipren yg call sy at midnight untuk mengingatkan befdaynya dalam keadaan sy yg tgh mamai (separuh sedar) hehehe~/

Kenapa sy boleh lupa ya? 
So tahun ni saya wish untuk tahun depan skali so kalau lupa kira saya sudah wish juga la hahaha~ 

Tahun depan saya kena ingat juga tarikh sehari sebelum befday en.boipren. Tarikh tu adalah tarikh family en.boipren naik meminang saya hehe~ So kena igt jg la nanti tak pasal2 sy di cop PELUPA plak.

Tarikh merisik saya dah lupa bila hehe. Jadi igt tarikh peminangan pun bole lah kan :)


Dan insyaAllah jika tuhan mengizinkan tahun depan saya kena ingat tarikh bertunang dan nikah hehehe~ Semoga semuanya berjalan lancar. Doakan kebahagiaan saya :).







So selepas nie insyaAllah semua update akan berkisar tentang persiapan perkahwinan hehehe :) 

Ok cukup sampai sini.
Bye~~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails