.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Tuesday

::.Biar Ym Berbicara.::


Saya sedang mencari novel ini hehehe... Di perpustakaan ada pesta buku hopefully sy dapat cari buku ni di sana hehehe... Kenapa sy suka buku ni? Sbb sy seorang yg suka membiarkan Ym berbicara hahaha!~

Melalui Ym sy ketawa, marah, menangis dan macam2 lagi. Ym jg membuatkn sy menjadi penunggu yg setia smpi sy tdk tahu bila sy akan berhenti mjd penunggu Ym hahaha!~. Tp skrg sy sudah bisa sikit demi sikit berhenti utk mjd penunggu Ym sy huhuhu!~. Tahniah buat diri sy sndri hehehe..

Sy sekarang byk mghabiskan masa di sini. Di blog ini.

4 comments:

sarah said...

ini penting so aku mau komen..
novel ni sdh 3 kali aku khatam..novel ni boleh buat aku ketawa n geram sndri..yeah biarlah YM saja yg berbicara kan..but now apa2 pun ndak mampu sudah berbicara..haha

.::nOEy!QQ'LuRb::. said...

hahaha!~ nasib penting ya hehehe...ui sarah pinjam ba aku novel ni...mcm d tarek2 hatiku mau baca... na td aku p pesta buku d kampus ndak ada plak d jual huhuhuhu!~

sarah said...

eya mmg pnting ni..sabar ko syg nnt ku titip kan ke tawau..haha ko baca sekali msti ko mok ulang2..

.::nOEy!QQ'LuRb::. said...

klu aku bc ulang2 ni la first nobel ku bc beulang2 sblm ni dak pena lg trjd hahaha!~

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails