.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

::.KebeBasaN.::

Kebebasan..
Kau terlalu menginginkan kebebasan
Kau ingin bebas seperti burung di luar sana
Aku bukakan sangkar untuk kau terbang bebas
Maka ku berikan kebebasan seperti yang kau pinta

Dan setelah aku memberikan kebebasan
Aku tidak akan menangkapmu kembali
Biarkan kau bebas dengan duniamu
Aku mungkin kesal
Tapi...
Aku tidak akan menahan langkah kakimu
Aku tidak bisa menahan kepergianmu

Bagai dunia yang pasti akan berputar
Begitu la hati kita
Ada saatnya semuanya harus berubah
Ku ikhlaskan semua apa adanya
Jalani semua ini apa adanya
Walaupun tanpa kamu.

Setelah membebaskanmu
Jangan pernah di tanya apa keadaanku
Kerana pasti tiada jawapan yang aku berikan
Terbanglah sejauh mungkin
Jangan pernah menoleh aku disini
Aku telah menutup sangkar yang membuatmu derita
Tiada jalan untuk kembali ke sangkar itu
Biar ia terkunci
Selamanya.....

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails