.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

::.Miss Ma bLoG.::

waaaaaaaaaaaaaa macam lama suda sy tidak menjalankan urusan dalam  blog ni hehehehe... sy bz ba skrg ni.. bZ apa ya? sy pun tidak tahu jg... Last post sy d bawah ni tyme sy masih d tawau. Skrg sy suda d perak hehehe. Merantau lagi untuk mencari ilmu dan memberi ilmu. Manabur bakti pada mereka yang memerlukan.

Fist day tyme balik Perak adalah hari2 yang sangat membuatkan sy sedey sayu pilu. Ntah la sy mmg seperti ini, apabila meninggalkan kampung halaman kesedihan pasti akan menular dalam jiwaku huhuhu. Banyak masalah yang sy hadapi di pada awal ketibaan sy huhuhu. Nasib baik lah ada mak angkat yang dekat dengan sekolah. So buat seminggu lebih sy duk umah mak angkat sebelum pindah ke kuartes hehehe.

2 minggu pertama mmg rasa macam mau menangis la (bkn macam tp nangis sudah) hahahaha!~. dengan masalah kuartes yg belum ada air dan api. masalah kesihatan yang teruk. mmg sy sakit akibat merindui famly n kawan2 sy yg d cintai lagi satu mybe sbb perubahan cuaca hehehe.

skrg alhamdulillah semuanya ok. walaupun saya rasa sangat sunyi sbb tinggal berdua dgn c ima jak dlm umah yg seluas ini hehehe. apa2 pun sy bersyukur ke hadrat Allah yang maha esa.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails