.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

::.RayaKu di PeraNtauaN.::

Dalam dingin subuh hatiku terusik..kenang nasib diri di rantauan......

Waaaaa~! plezz la..namau saya dengar lagu hari raya... tiada mode utk raya huhuhu~!..
Kenapa lah saya boleh beraya di perantauan ni waaaa....

Seumur hidup saya..selama saya bernyawa di dunia ni, this is my first time celebrate Hari Raya di perantauan.. walau di mana sy berada bila menjelang raya pasti sy akan balik kampung.

Apa ble buat kan...bukan mak bapak sy tdk bagi saya beli tiket tapi sy rasa biar la sy mencari pengalaman beraya disini hekhekhek... padahal dalam hati sy menyesal hahaha~!

dak pa la ada hikmahnya jg kali sy tdk balik hehehe... mybe sy jumpa anu...apa tu hehehe... adalah secret~~~ wakwkakwakwa...

Sekarang masih lagi boleh ketawa2 ni... Tggu la malam takbir...ndak mampu sudah kali sy ketawa tu hahahaha....

Tetapi aku harus mencari rezeki membela nasib kita bersama......

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails