.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

::.Kota KinabaLu.::

Bertahun niat untuk tidak memijak kota itu akhirnya aku leburkan akibat urusan rasmi yang sangat penting. I have no choice coz its about my future. Tapi urusan rasmi tetap sy dahulukan dan sy utamakan so sy hanya duduk lepak di umah sebelum urusan sy selesai.

Banyak perubahan yang berlaku di sana selepas beberapa tahun. Tapi jalan yang pernah aku lewati tetap sama. Masih wujud dan masih seperti dulu. Memori lama mengusik hatiku tapi sy baluti semua dengan senyuman dan ketawak bersama mereka (eyla, darma, maya, eyni and mie).

Sy fikir sy hanya akan mengimbas kenangan lalu sy. Ternyata salah dugaan sy. Lelaki yg sy ble perkenalkan sbg MRI muncul dalam kesibukan urusan rasmi sy. Mendengar namanya dari mulut c Tam membuat sy terdiam seribu bahasa. Nasib baik fikiran mampu melawan perasaan so sy teruskan urusan rasmi sy tanpa sbrg igtan tntg MRI.

Selepas selesai urusan rasmi sy menjalankan misi urusan tidak rasmi dengan berjalan2 dengan mereka2 yg namanya disebut diatas. P water fornt makan2 n lepaking smpi di halau hahaha~. Punya la bising mcm di Tawau juga sy rasa.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails