.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

::.Ce Cite Ce Cite.::

Salam alls...

Lamanya meninggalkan dunia blogger ni hehehe.. Bz dengan keja + Malas hahahaha... Mmg gandingan mantap sudah tu kan.

Banyak aktiviti yang berlaku, banyak masalah yang berlaku, banyak kisah hati juga yg berlaku. Klu aktiviti tu best la jg mau di cita tapi klu masalah and kisah hati tu malas mau cita nanti akan ada mata yg berair hehe.

Sepanjang bulan May.. Paling tragis adalah sy masuk wad hahaha~. Ini lah nakalnya diriku ni sampai masuk hospital lg hehehe... Mmg sakit pun time tu tapi masih jg mau jln sbb sdh janji ama c Qilna n Qila hehe.. Last2 ibu amek sy di klinik and terus hantar p hospital sbb doktor klinik tu suru trus p hsptl takut kali dia sy mati di kliniknya hahaha~

Lagi lucu pelawat pertamaku adalah kawan di FBku yg turut di tahan di wad hahaha~~ Locok ba... Ada lagi org datang time sy sudah kuar wad, jd terpaksa melawat di umah jak hehehe. Ya la sy ni masuk wad bagi tau, kuar wad diam2 hahaha~. Tp i like dgn doktor yg merawat sy di emegency room, SANGAT HENSOM! MUDA dan BAIK!... Dalam sakit2 tu sempat lagi hahaha~.

Lagi di bulan May...
Saya pegi konsert Muzik Fm di sana Queen Hill hehehe... Borink berada di bandar tawau kan jd jenjalan la lagi p sana. Sy p berdua jak dgn Teman sy heee.. Yahh Teman... Sapa dia biar la rahsia tidak penting utk tau dia sapa ngehh~.
 Yg ni pic bersama DJ Muzik Fm.. Muaz~

Di bulan May juga, sy p Shan Shui wif org di bawah ni ngeehh~ mau p men golf tp tidak jadi so kami photo shoot jak la hahaha~. Banyak pic tp malas upload hehehe~

Julianna Hallaks~

K la sy mo out... Tidak sempat plak mau cita utk 1 bln punya review... Terpaksa di tangguhkan dulu coz org Maybank Tawau ni balik2 call dari kemarin lagi huh!. Sy semangat mau upadate blog ada jak yg menggangu ba :(.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails