.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

::.Sungkai.::

Sungkai!~ macam d Perak plaknya kan hehehe... tp ini sebenarnya sungkai = berbuka puasa [bagi yang tahu diam2 sak la ya hehe]

Minggu ni berbuka wif Qila, Effy, Ica and my little bf... Sepatutnya dgn c Tina sekali tapi dia banyak jemputan plak hehehe [ tidak mengapa kami sangat memahami situasinya].

Minggu ni kami try berbuka di ABC. Wahh!~ sangat meriah ok!... mmg sangat ramai manusia p sn smpi kami kena tempah meja dulu hehe. Nasib saja ada meja kosong. Tp sy rasa tidak selesa bila ada yg membaling mercun!. Kalau mahu bermain mercun sy tidak kisah, tp jgn la di baling p bawah kaki org... Kamu baling la p bawah kaki kamu sendiri. Ishhh menyusahkan betul ba dorg ni sbb sy terpaksa angkat2 kaki, tutup2 telinga.

Saya sebenarnya sgt merindukan c Qila and Tina, macam lama benar sudah tidak ketemu. Tp ndak apa semua ada komitmen masing2 kan so sampai masanya bertemu juga tu. Harus Bersabar!

Ok di bawah ni pic taken by my little bf hehehe :





Tenkiu yahh my little boipren!
[macam dia pandai membaca d sini hahaha]

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails