.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

::.Atas nama Cinta.::

Atas nama cinta terhadap tanah air mereka berjuang untuk mengharumkan nama negara mereka. Di hadapan puluhan ribu peminat FANATIK indonesia. Tahniah buat skuad Harimau Muda :)

Sangat terhibur dengan permainan mereka. Bikin sakit jantung sbb mendebarkan ba games tu. Permainan yang agak laju di awal permainan dengan percubaan yang sangat banyak antara kedua2 negara. Kira perlawanan agak seimbang la.

Apa yang menarik perhatian sy adalah semangat mereka.Sampai ke minit last pun tiada yang berputus asa, semuanya masih tidak mahu berhenti berebut2 bola dengan pihak lawan. Padahal permainan sudah melebihi 90 minit sebab kedudukan masih seri 1-1.

Actually sy melihat perlawanan ini berhampiran poring hot spring, ranau [sy dalam mode Cuti2 Sabah] Nasib baiklah ramai juga yg menonton di restoran hotel tu so tidak la sendiri2. Tapi sampai bilik mamak sy membebel coz dia ckp suara sy dgn akak sy yg paling kuat huhuhu. Mmg la ba kami 2 jak perempuan tgkl bola tu yg len cmuanya lelaki. Ada 1 perempuan lg tp dia tdk mengeluarkan suara pun. Macam mn la org ble tgk bola tanpa mgeluarkan suara huhuhu..

Sy terlihat time Skuad Harimau Muda sampai di LCCT wahhh macam lebih 10ribu peminat bola sepak tanah air membanjiri LCCT. Itu semua atas nama cinta mereka terhadap pemain yg berjaya mengharumkan nama negara. Sekarang ni pun dah ramai yang pakai jersi Malaysia, tidak seperti dulu sy tgk byk yg guna jersi kelab2 luar negara spt MU, Chelsea, Liverpool. Sy macam mau mendapatkan 1 jersi malaysia tp d mn mau dpt ya?

Dalam Skuad Harimau Muda sy sangat menyukai permainan c muslim n badrul :)

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails