.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

::.BukaN seMua daPat ku unGkapkaN.::

Salam readers (ada ka ya hahaha!) watever la....

Lamanya sudah tidak menaip sesuatu di sini... Bukan tiada cerita. Terlalu banyak cerita smpi tdk tahu yg mn patut di taip hehe.. Mungkin juga sy terlalu sibuk dengan kerja sy tp tdk juga pandai kaya2 hahaha! Mau ckp sy tdk on9 ari2 jg sy on9, ntah la sy pun tdk pasti.

kadang dalam satu aktivi tu sdh di set mau d post d blog tp dek kesibukan (sibuk ker hehehe) rancangan itu hanya ada dlm otak jak, tidak diungkapkan. Nie sama mcm perasaan la bah juga... kadang klu kita marah pun kita tdk ungkapkan jg kt biarkan ia berkata2 melalui tingkah laku kita.


Skrg ni hidupku cukup singkat sdh. Macam 24 jam itu sudah kurg utk sy menjalani kehidupan ( wah2 banyak cantek). Bukan sy tdk bersyukur tp sy just mau bgtau yg hidup sy sgt complicated skrg. 12jam adalah masa utk keja, tido 8 jam ( plg lama la ni) and selebihnya 4 jam masa utk buat aktiviti lain. Bgtulah hidup sy hari2, tiada yg berubah.

Sy sudah menjadi WORKHOLIC huhuhu! apa nak di kata la kan... mmg sukar utk diungkapkan. Klu dulu sy selalu menolak lelaki yang workholic sbg pasangan sy tp skrg terkena batang idung sndri plak hahaha!. itulah hukum karma namanya kan.

Apa2 pun semoga sy tabah menjalani kehidupan yg baru bagi sy hehehe... Harus kuat dan sabar utk berjaya. Itu kata2 yg paling sy pegang agar sy sentiasa tdk memikirkan apa2 yg negatif tntg hidup spt ini hehehe.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails