.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

::.Love Via Facebook.::

 Biarpun ramai yg katakan susah utk mencari jodoh via facebook. Namun kuasa Tuhan sapa yg taukan. Jodoh tu kita ble jumpa di mana2 jak tanpa kita duga. Dari apa yg sy pernah dgr dan lihat, ada beberapa org yg sy kenal berkahwin atas dasar cinta melalui facebook.

So cerita artis glamor malaysia Zed Zaidi yg bakal melangsungkan perkahwinan 29 april ni dgn pasangannya yg di kenali melalui Facebook tidak terlalu mengejutkan rakyat malaysia la. Cuma apa yg menarik tentang perkahwinan ini adalah kad undangan mereka yg bertemakan Facebook tu jak. Itu yg heboh 1 malaysia or mybe luar negara juga kot.

Secara jujurnya, sy tertarik jg tgk kad ni menarik dan belum pernah dilihat di pasaran hehehe. Sy mula memasang angan2 klu Zed Zaidi kenal dari Facebook guna kad bertema FB... Klu sy kenal dari org YM buat tema YM...klu dari Twitter buat tema Twitter...Kalau dari kapal Air Asia buat tema Kapal la kn hahahaha!!~... banyak sekali tema.. Sy mau tema Gotik hahaha~! Yok la tgk kad pasangan Zed Zaidi & bakal isterinya Natalia Mustafa Kamal :






Zed Zaidi akan melangsungkan perkahwinannya di Dewan Perdana Felda pada 7 Mei & sebelum itu beliau melangsungkan majlis pernikahan di Restoran Felda Villa pada 29 April ini. Tahniah kepada Zed Zaidi & Natalia semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Sy mmg meminati Zed Zaidi sbb ada sesuatu yg menarik tntg dia yg mungkin lain dr yg lain dr artis lain...  Kredit penuh berita Mstar.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails