.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

.::1 June 2012.::

salam~

1 jun 2012. itu tarikh hari ini. ada apa dengan tarikh itu? tiada apa2 pun just mau bagi tau skrg ni sdh masuk bulan baru June hehe.

after 1 years. my life still go on without perubahan yg besar. i still at my home with my family. owhh lupa, ada plak yg berubah ba hehe.. i have a new bf named c Putih. Kenapa namanya putih sbb dia mmg putih pun kecuali rambutnya hitam hahaha. its about 1 month relationship la hehe. but love him more than 1 month :P


hidup ni kadang2 pelik juga, bila sudah tinggalkan sesuatu di belakang dengan niat meninggalkan terus dan tidak mahu menoleh ke belakang, yang di belakang itu datang sendirinya ke hadapan kita tanpa di undang. bila sesuatu yg dibelakang itu muncul di dpn dengan tiba2 kita pun tdk tahu apa hendak di buat kerana we not prepare anything to welcome that kind of thing. The best thing i can do is SMILE~ 

something happen in my life. sangat susah bila di pikir tp lagi susah bila saya tidak fikir. run away not settle this problem but too hard to face it!

Sudah Cukup-Cukup Sudah~~ Cukup la sudah merepek. K bye :)

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails