.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Monday

...JaLaN yG tiDak teRduGa...

waaaaaaaaaaaaaaaa!!~ KemaRin tanpa ku sedari kakiku melangkah ke KL membawa diriku sendiri huhuhu!!~ Tanpa perancangan dan tanpa hala tuju aku berjalan mengikut sesedap kakiku. Aku pun tidak tahu sebenarnya ke mana arah harus aku pilih. Tapi bangun pagi2 aku terus membuat keputusan untuk jalan dan aku bangkit dari tidurku dan bersiap2. Nasibku baik sebab masi ada 1 tiket bas kosong hehehe. Dalam bas br aku sms roomateku bgtau aku p kL hehehe...

Sepatutnya aku harus ke kL mggu depan wif my kazen but my mind is blind and my heart is suck. So as usually when emotion mode is activated i can't doing anything except going out to SHOPPING or just walk and walk ALONE and EAT MORE huhuhu!~. Kalau di Tawau biasanya aku akan drive dan drive smpi puas hati and jika hati belum puas dan tenang aku akan shopping or going to karaoke alone or dgn c QiLa and iLa. Tp di sini kereta tiada dan mereka juga tiada. So sy hanya mgharap diri sy sndri sahaja huhuhu!!~.

Sudah sampai kL aku melangkah ntah p mana2 jak... Terasa lapar aku berhenti di Secret Recipe makan ikut sedap hatiku and lepaking sambil tengok2 org or maybe org juga tengok2 aku sbb sndri tp meja mcm ada 2 3 org makan hahaha!!~. Lepas tu baru aku fikir apa mau d shopping coz hati mcm sng2 sudah sikit lepas makan hahaha!!~. So sambil lepak2 tu aku tulis list barang mau d beli d Hp hehe... BarangNya :

+ Bateri and Handfree HP
+ Kasut Kuliah + Selipar
+ Baju
+ Pencuci Muka LoreaL
+ Body Shop ( Minyak WanGi anD Body Shower and Lotion ) 


Alhamdulillah semua dapat aku beli walaupun ada yg tidak menyenangkan hati aku. ya la aku mau beli kasut di DR.Cardin tiada saiz sampai 4 jenis kasut aku pilih masih juga tiada saiz huh! geram sunggah. Dengan perasaan yg sebal sy namau beli kasut di situ sudah. Sy p beli kasut di butik NOSE jak huhuhu.. Tyme d BODY SHOP lagi satu, minyak wangi yg aku suka tu ndak d kluarkan sua huhuhu! so sad.. mau beli WHITE MUSK tp telampau common bah tu dan ada juga di jual dlm botol2 kecil mcm ONE DROP. So setelah pilih2 tu dapat la juga minyak wangi yg seakan2 MOON FLOWER tp yg buat aku geram ada perfume tu ada EDT sak EDP tiada... EDP utk white musk jak yg ada adoi mmg mnambahkan geramku lah. Tp aku beli jg hehehe... Nama perfume tu biarlah rahsia nti kamu adiahkan perfume bgtu byk la tu perfumeku bgtu..susah lagi nti wkakwakwa ( perasan!)

Lepas tu singgah makan d Mc'D lagi coz terlalu igt makan burger posperitynya hehehe... Hati sy senang sudah tp duit sy plak yg tidak senang wkawkakwkawka! ya la sy belanja RM300++++++ huhuhu!!~ Nasip chinese neo year ni abg sy dtg jd ble la minta ang pow wakwkakwkawka!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails