.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Saturday

::. MaNiPuLaSi .::


thats me and my little brother [mohd.fairus b. baba] or just call him MamaN...

the manipulation is start when :

i got an sms from him :
'Noy transferkan aku kredit RM1, penting ni'

sy kakak yg baik hati ni pun bagi lah RM 1 coz he want only RM1

and then he sms again :
1rggt sak ka? tmbh lg RM1 nti aku suruh bapak topupkan kau.. hahahaha

wakwakwkakwa! aku ketawak jak dgn perangainya ni.. aku bgtau dia :
 bodok bah ni.. td napa ndak bagi tau..dak pyh la suda buang kredit sak ko sn.
(ada nada tegas tp sbnrnya tdk pun hehehe)

pastu dia reply :
yaka, len kali la palek...nti aku terus minta RM5..jd ndak buang kreditmu...

sy reply :
behh byk kreditku ni...mcm aku towkey kredit ya... minta la ko topup sama bapak sndri bah...

dya reply :
mesti aku ndak d bagi tu... bah kaw tggu la besok ada sudah topup mu masuk tu..5 rggt bahagianku ya hahaha!

waaaaaaaaaaaaaa! punya menjual namaku or dlm erti kata lain memanipulasikan aku utk mendapatkan kredit maka baru mggu lepas bapak topupkan aku huhuhu! sbrnrnya ada lagi ba topupku... adiku ni mmg mau dpt untung dari aku bah adoi... matik aku menjawab dgn mamaku huhuhu! sabar sak la...

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails