.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Thursday

.:: Nite CaLL::.

Wah! maLam ni aku dapat nite call dari seseorg. Sebenarnya tiada apa pun yg aku cakap coz call tu tiba2 and datang tanpa kad undangan so lidah kelu mau berbicara. Lagi pun maybe sy tgh mamai td hahaha tidur bah suda aku ni tp bangun gara2 calling tu so mode tdk stabil.

But for sure sy lama sudah tidak dengar suaranya. Miss Lorr! tp ya miss sekadar miss jak la. Nothing to do with that. I'm not in relationship with him coz we done about it long  time ago. after that we go on with own life. Start a neo life without him, nice but still sadness and soulsickness for a while hehe! adat la bah putus cinta kan mmg bgtu :). Nama dan Siapa dia di rahsiakan untuk menjaga hati org2 tertentu hahaha! but i garenti la diRimu pasti tau sapa kan :P.

Sekarang aku tidak mampu menutup mata yg semamangnya sudah terlebih tidur ni. Mcm tido jak terus satu hari coz off day ari ni. Assgmnt pun off day juga sbb mode cuti2 bah skrg ni hahaha!.

Owh ya ni yM dari c wani : “INGATLAH..JIKA TEPAT PADA MASANYA,KETIKA,KEADAAN DAN SIAPA,CINTA ADALAH KUASA LUAR BIASA YANG TIADA TANDINGANNYA”. Kata2 penuh makna. Mcm pena d baca dalam buku 'Pahrol Mohammad'.

K la mau tgk movie bagus 'Pisau Cukur'--> ketinggalan zaman aku hahaha!

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails