.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

::.Emo dan Emosi.::

hayyah emotion or emosi i one part of our life. Sometimes we can handle and sometimes can't control it.

semalam perlawanan badminton hehehe best sgt tgk walaupun mengecewakan. tgk badminton mcm tgk bola la. pasti akan teriak2 huhuhu~. paling sadis apabila berlaku pergaduhan beregu negara, Mohd. Fairuzizuan Tazari-Mohd. Zakry Latif dengan penonton.

Ini semua akibat mereka ‘diejek’ penonton selepas kalah kepada pasangan Jepun dalam perlawanan terakhir Kumpulan B, semalam huhuhu. Cian dorg kan. bagi sy penonton ni mmg melampau. dorg sepatutnya bagi sokongan wlupn mereka kalah. klu sudah tidak mau sokong baik balik umah ndak payah la p tgk perlawanan tu.

Kalah menang adat bertanding kan. Mana ada org mau kalah dalam pertandingan so sbg penonton jgn la anggap dorg sngja kalah. Bak kata chong wei 'tiada siapa yang masuk gelanggang utk kalah' huhuhu.

Tapi sy rasa pemain bergu negara juga patut kawal emosi dorg la. Sbb nmpk mcm tidak profesional plak dorg mau bgaduh ma penonton kan hehe.

Apa2 pun Majulan Badminton untuk negara dan untuk diri saya hahaha~. Sy tggu c Qila balik ba ni agar dapat beraksi lagi d gelanggang hehehe. yeahhh!

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails