.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

::.KeLebiHaN daLam keKuranGan.::

Hayyah~ manyak senang hati hehehe. Of couse la coz i feel like i'm the lucky gurl. Walaupun tanpa sapa2 d hati namun masih ble hidup dgn riang dan gembira mcm org lain jg. So kita patut bersyukur dengan apa yg kita telah d berikan olehNya.

dan sy tidak meminta lebih. cukup sekadar apa yg ada sekarang. hidup yg sy jalani skrg ni sudah lebih dari cukup so mgapa harus tamak kn. jangan menjadi seperti anjing yg tamak hendak memakan smpi dua tulang dan akhirnya dua2 pun dia tidak dapat.

Baru sy sedar sy tidak akan bahagia kalau sy ikutkan semua kehendak hati sy. So sy sdg belajar memperbaiki diri. tidak terlalu mengikut kata hati yg boleh membawa kepada kematian seperti kata pepatah 'ikut hati mati'.

Adalah lebih mudah untuk kita mengikut rentak dunia dengan mengalunkan melodi kita sndri. tapi kita harus mendengar juga lirik yg di mainkan oleh orang yg dekat dengan kita seperti ibu bapa dan adik beradik kita. oleh itu melodi yg kita alunkan akan selari dengan lirik yg mereka ciptakan untuk kita.

Kita terlalu sibuk dengan orang yang kita sayang sehingga ada insan lain yg lebih menyayangi kita. Yang sentiasa bersama kita suka dan duka tanpa rasa jemu. Tidak akan meninggalkan kita walau sesaat pun. Selagi nafas kita masih bernafas hingga saat kita menghembuskan nafas terakhir sekalipun.

FIKIRKANLAH.
Sy telah berfikir dan sy tahu jalan mana yg harus sy pilih saat ini.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails