.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

BeRbuKa @ PWTC

10 September 2009

Wah! Ari Buka Posa D Pwtc...Excited Juga Hehe Ya La Coz Fist Time Mau Berbuka Puasa Dengan Menteri Sabah Hehe Lagi Pun Mcm Best Gak Coz Semua Budak Sabah Di Ipt Hadir Malam Nie. Bertolak Dari Tanjong Malim Seawal Jam 3.00pm Dan Yg Paling Tidak Dapat Di Maafkan Kami Berdua (Dgn Iema) Paling Last Sampai Untuk Naik Bas Haha!!~ (Nasib Dak Kena Tinggal).

Sampai D Pwtc Dalam Jam 5 Lebih, Sampai-Sampai Tu Apalagi Benda Pertama Yg Kami Buat Seperti Kebiasaannya Dan Tidak Dapat Aku Elakkan Adalah Seisi Begambar Haha!!~. Mmg Semua Orang Bz Begambar Tem Tu Huhu!!~. Aku Ingat Tiada Sudah Org Yg Aku Kenal Coz Sapalah Aku Untuk Di Kenali Bukan Artis Pun Hehe.. Tapi Agak Mengembirakan Juga Coz Ada Juga Yg Aku Kenal Hehe Tu Pun Budak Chat Mirc N Kawan Tem D Pkk Dulu Hehe.. Kesempatan Berjumpa Nie Apalagi Begambar Juga La Jawapannya Huhu!!~

Masuk Dalam Dewan Pwtc Tu Mmg Ramai Sangat Org…Aku Dgn Iema Mencari Tempat Ddk Yg Strategik Dan Akhirnya Kami Ddk Dengan Budak Upsi Yang Lain. Tapi Sebelum Duduk Tu Kami Suru C Rustam Ddk Sama Kami Coz Kami Dak Kenal Dengan Sapa-Sapa Pun Dan Nasib Juga C Tam Setuju, Kalau Ndak Kering La Kami D Sana. Kami Duduk Dengan Budak-Budak Junior Rupanya Setelah Berkenal-Kenalan Satu Meja Tu. Owhh Ya C Basiro Ddk Dengan Kami Juga Tem Tu Coz Dia Ikut C Tam Lagipun Dia Tidak Mau Ddk Dengan Budak Lelaki Takut Dia Banyak Persaingan Untuk Makan Haha!!~…
Sebelum Buka Tu Dengar Ceramah Dulu Best Gak Penceramah Tu Dia Selalu Muncul D Astro Oasis Tapi Aku Dak Pena Tgk La Sebab Rumah Tiada Asrto L..Mo Di Jadikan Cerita C Tam Mau Jatuh Tersungkur D Bawa Meja Tem Tu, Aku Dengan Selamba Mo Menyambut Kepalanya Coz Mcm Mau Jatuh D Pahaku Pulak Dia Tu Haha!!~ Nasib Baik La Pinggan2 Atas Meja Tidak Jatuh N Orang Di Sekeliling Mcm Dak Perasan Gak…Cuma Aku Dgn C Iema Jak Yg Berabis Ketawa Haha!!~ Mcm Mn Ndak Sembarang2 Jak Kami Bayangkan Hehe..

Tem Buka Posa Tu, Oleh Kerana Kuih2 Di Atas Meja Kami Agak Tidak Menyelerakan Kami Dengan Murah Hati Bertukar2 Juadah Dengan Bdk Meja Sebelah Haha!!~ Mmg Kami Bgtu Baik La Hehe..Lepas Solat Maghrib Aktiviti Makan2 Start Haha Aku Dgn C Basiro La Paling Pertama Muncul Atas Meja Tu Haha!!~ Oppsss Jangan Fakir Kami Makan Dulu Ya, Kami Tggu Juga Adik2 Tu Tapi Kerana Lmbt Menunggu Akhirnya Kami Makan Juga Dulu Hahaha!!~ Ya La Cmua Meja2 Lain Dah Makan Hehe…Paling Lucu Sbb C Basiro Dgn Adik Tu Betanding Makan Dan Akhirnya C Basiro Kalah Hahaha!!~ Dia Tidak Dapat Menerima Hakikat Yg Dia Kalah Haha!!~…Tem Tggu Pudding La Paling Parah Skali Coz Lambat Betul Pudding Kami Smpi, Aku Apa Lagi Tgk Jak Pelayan Tu Bw Pudding Trus Aku Angkat Tangan N Cakap ‘We Don’t Have Pudding Yet’ Wkeoakwokoakeoaa Budak2 Tu Trus Berabis Ketawak, Pelayan Tu Pun Turut Sama Ketawak Hahaha!!~ Nmpk Sgt La Aku Ni Mo Makan Pudding Tu Aduiii, Trus Pelayan Tu Bagi Kami Dulu Pudding Tu Haha!!~ Nyum2 Mmg Sdp Pudding Tu Hehe..

Last Skali Dengar Menteri Sabah Berucap Musa Aman La Sapa Lagi…Tem Dia Berucap Tu Skali Lagi Dengan Jayanya Aku P Mgambil Makanan D Tepi Dewan Sebab Masi Lapar Haha!!~ C Ejan Siap Ambil Gmbrku Lagi Coz Dr Menteri Berucap Smpi Hbs Dak Pndi Berenti Mulutku Makan Haha!!~…Seisi Begambar Bersama Menteri Paling Lawak Jg Aku Rasa Coz Kami Antara Perempuan Yg Terselit Dalam Barisan Lelaki Hehehe Itu Cmua Gara2 Mau Bediri Sebelah Menteri Tem Begambar Tu Hahaaha!!~ Dan Mmg Bernasib Baik Juga Coz Betul2 Dapat Berdiri Di Sebelahnya Huhuhu!!~ Majlis Bersurai Dan Kami Balik Dalam Jam 12 And Smpi Upsi Jam 2 Lebi.

p/s : bila la lagi akan dapat makan free…paling penting dapat duit raya RM50 haha!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails