.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

RiaNg Ria Raya di haRi keTiGa....

aKtiviti masih saMa laGi denGan aRy2 sebeLumnya iaitu JalaN p beRaya haha!!~ maSih moDe raya Lagi ni...Tapi aRy ni aKu jUst jaLan nGan ma bestpRen teM SMK and Poli (Mya anD Bya) kawanKu yG paLink Lama beRsaMa2 huhu!!~...

aRy ni kaMi bertiGa p 4 buaH UmaH iaitu d bt.2, koNgsi sePuluh, tMn seMarak and paSiR putiH. Kami geRak laMbat cOz doRg bZ p umaH mCik dOrg ada keNduri aKikah and aKu jUst wait la tggu Sms dOrg hehe.. DaRi kuL 2 sMpi kuL 7 gaK la kaMi jaLan tU puN my Dady dah 2 kaLi caLL cOz risau haha!!~

MaLam aKu p uMah tERbuKa di TamaN Ria 5 uMah c RiNa @ idiot_kidz. Aku raNcang mO p deNgan c QiLa jaK taPi last2 aKu baWa abgKu,aKak iParku anD adik2ku haha!!~ ya La sUpaya meRiah hehe!!~ Kami baLik dLm kUl 10 maLam coZ Makan2 tu Stat Kul 9 hehe!!~ gaMbaR daK baNyak aRy ni cOz daK seMpat haha!!~nTah La mCm bZ betuL pLak....


Rina, Ann, QiLa, Neecha, mimie, ndak kenal, eyDa and Me

abG buDi, QiLa anD Me

mE aNd QiLa ..Tem Umah teRbuka uMah c Rina


Me iN bLue,PinK aNd puRle...peLanGi haBis haha!!~


Mya pOse deNgaN buah maNgga haha!!
/me orG maKan kuih kaMi maKan maNgga yG d jOlok d deKat uMahku huhu!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails