.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

MaLam RayaKU...

aKhirnya Raya Pun meNjeLang huhu!!~ seroNok baNgat...Mcm biaSa aRy ni aktiViti aDaLah jaLaN deNgaN buDak2...keNapa buDak2 coZ aKu paLinK tua aNtara dorang hehe...Sister la kaTakan....Last day poSa ari ni sO aKu buka d LuaR denGan buDak (QiLa, Tina anD iLa).. SepatuTnya keMaRin Lagi teM aRy pertaMa saMpai Tawau tP aKu tuNda coZ aDa jaNji deNgan SeseoRang taPi oRg tu Ntah p Mana... HilaNg keNa cuLik kaLi haha!!~...

Sua La malas mO pikir...jUst go On wiF ma Life hehe...peTanG tu aKu keNa tunGgu My dady coZ mO miNta kebenaRan, muLa2 beRat juGa mO d lePaskaN taPi last skLi OK juGa hehe... Aktiviti mcM biaSa aDaLah aKtiviTi tuNggu menunGGu haha!!~ yaLa cMua baWa keTa seNdiri jaDi kaMi kuMpul di poRt yG biaSa (tempatNya biaRla rahsia) anD akaN baWa sAtu keta jaK hehe!!~ jaNji jaM 4 sMpi d bNdaR cMuanya Jam 5 hahaha!! mmg jaNji bugis la cmuaNya.... KaMi memiLih keTa c QiLa sebab miNyaknya FuLL taNk wakwakwka!!~

Kami mO buKa di SCR sKaLinya tUtup hehe!!~ iTu caDanGan budak2, sKaLinya doRg minta cadaNgan dengaN oRg tua (aKu La tU) Plak haha!!~ ...sebagai oRg tua aKu piLih d WakaF Thai oLe keRana c QiLa nie tRep oRg SarawaK maka dia Ndak taU di Mana waKaf haha!!~ sMpi di WakaF tHai Hati Kami Hampa jG coZ tUtup juGa haha!!~ naSip malang...budak2 tu maSi LaGi tuNggu org tua baGi cadaNgan... sO aKu cadanGkan di teNda kUning, tapi budaK2 tu tRus muKa bLuRrrr d Mana teNda kuNing???...aKu caKap d sAbinDo keDai maKan baNyak2 tu... beRabis doRg ketaWak...Rupanya naManya teNda biRu wakwakwakwa!!~, jaDi aKu pun ckp ma budak2 tu aKu bkN orG taWau oRg tG.maLim hahaha!!~

Nasip Kami baiK coZ daK tuTup di Situ...kami piLih makaN di uTama tOm yaM tapi aGak maLang coz teDa meJa kosoNg nasip aKu tnya deNgan boS di siTu sO dia sediakaN kaMi meJa yG aGak sPecial hehe!!~ oLe keRaNa uDah lamBat maKa kaMi beRbuka deNgan aiR putiH jaK haha!!~ LaMa gaK tuNGgu maKanaN kaMi saMpai huhu!!~ naSip sedaP nYum2...gaMbaR daK ble di aMek coZ daK seMpat keLapaRan suDah cMuaNya haha!!~

PaS bUka aKU baLik uMah aMek aDek2 cOz dOrG mO p beLi baRanG sO aKU ameK doRg n tuRuN baNdaR baLiK huhu...dOrG p sErvay and aKu p aMa buDak2 tu mO cRi seLipaR kaN... RaMai sNgt oRg maLam ni Huhu!!~ taPi ePy la meRiah d Rasa...Lepas CmuaNya seLesai aKu baLik coZ huJan anD anGin kuaT jaDi daK jaDi La p MakaN2 Lg...

p/s tiaP2 taHuN bG2 La MaLaM RayaKU hehe!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails