.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

.AkiBat teRLaLu GembiRa.

SemaLam sepatutNya sy bermain badminton dengan riang dan gembiranya. Tapi sekalinya tiba2 court black out huhuhu yang pelik satu stadium onn lampunya napa dalam dewan tu sak mati peliknya sy. Setelah menanti dalam 10-15 minit dengan bermacam2 kelucuan yang berlaku di luar dewan tu.

PalinG lucu -> 'Pacik Gurd : Ambillah RM100 ni' (kami dan org lain dengan perasaan terkejut dan blur sebab kenapa kami d bagi RM100 sdgkan kami byr tidak sampai RM100).

dan kemudian pCik menyambung ayat seterusnya -> ' pinjaman jak kita d bagi' (kami masi bingung2)

dan kami menoleh kebelakang rupa2nya pacik itu bercakap dengan kawanya d belakang kami bukan dengan kami wkaokwaokwoekaowkeaowk!!~ Pecah semua yang ada disitu ketawak. Semua semangat ingat mau d bagi RM100 hahahahaha!!~

Akhirnya kami mengambil keputusan untuk minta duit kami balik di pejabat pengurusan. Pastu apa lagi kami p la round2 bandar dengan harapan dapat jumpa santa clous hohoho!. Mmg penat jalanlah sy bukan penat main badminton huhu!. nvm hari ahad ni ada lagi bah hehehe.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails