.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Thursday

.KCB.

Filem KCB adalah filem yang baru sy dapat tengok baru2 ni hehe. Ceritanya menarik and the pelakonya pun mmg menarik hati. Sebenarnya filem ni baru part pertama coz its to be continue sebab ceritanya belum habis.

Dari apa yg sy tahu, pelakon dari filem ni bukan pelakon sbb pengarahnya mau yang pelakon itu betul2 seperti apa yang tetulis dalam skrip. So mereka buat uji bakat untuk mencari pelakon yang benar sesuai dengan watak dalam filem ini. Mereka mencari mereka yang pandai berbahasa arab dan arif tentang ilmu agama Islam. Dorg mmg buat saringan betul2 lah untuk mencari pelakon KCB ni.

Filem ni adalah adaptasi dari Novel, macam cerita Ayat-Ayat Cinta juga lah yang diadaptasi dari novel. Sy sudah baca juga Novel tu and kalau menurut cerita Novel itu filem ni sangat sedih (tgk org juga lah hehe). Tapi part 1 belum lagi seberapa sedih lah, tggu lah part kedua sy rasa kalau sy yang tengok mmg sy nangis la. Sedangkan baca Novelnya nangis inikan tgk filemnya hehe.

So sy tidak sabar mau tunggu part 2 hehe.. Ntah bila kluar tu.. tunggu jak lah kan.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails