.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Sunday

.KemaRin yG haNgat.

Pic dgn penGantin

Behind peLamiN
Pic MenyiMpanG

Bfday boy


KemaRin saya rasa saya macam malas mau jalan. Tapi oleh kerana ada 2 jemputan kawen so sy pun dengan rasa gembira jalan sebab dapat makan free hehe. Macam kebetulan pulak dua2 orang kawen tu bertempat di Batu Payung so sekali jalan la. Kami ( QiLa, iLa dan tiNa) di suruh p malam tapi kami p petang coz malam sy jemput dorang p umah coz anak buah sy bfday hehehe.

Kami p guna satu kereta jak coz tidak best p keta asing2. Pemandu kami yang paling bertauliah la yang bawa iaitu Cik AkeeLa a.k.a QiLa yang drive hahaha!!~. Rumah pengantin yang first tidak susah kami cari sebab c iLa paling tau umah orang kawen tu. Tapi rumah orang kawen yang kedua memang memeningkan kami la, sampai terpaksa membawa pemandu pelancong kami hehe. Tapi dengan bantuan pemandu pelancong pun kami sikit juga masuk ke tempat orang kawen yang salah, nasib baik kami igt nama pengantin perempuannya kalau tidak memang masuk2 jak kami huhuhu!!~.

Alhamdulillah kami jumpa juga rumah pengantin yang dicari2, terus heran tuan rumahnya kenapa kami datang siang. Tapi mmg menghambur la tem disana penat kami ketawak hehehe. Paling tidak dapat sy lupa kami p lagi bergambar2 di tepi pantai di dekat umah orang kawen tu coz dibelakangnya pantai kan. Punya la kami menyimpang mau trep2 mcm pegantin juga kami p begambar2 d pantai hahaha!!~.

Malam kami meneruskan aktiviti dengan sambutan bfday anak buahku dan dorang bertiga datang juga memeriahkan majlis. Tapi mmg dorang la tetamu yang di tunggu2 sampai penat aku menjawab pertanyaan org umah yang mencari2 kelibat mereka bertiga ni huhu. Mmg dorang penghibur la sebab balik2 ketawak jak sy malam tu dan dorg pun apa kurangnya ketawak tengok gaya anak buahku yang beccok tu hehe.

Apa2 pun kemarin maLam sy hepy bangat...tQ all my pren! Muahh sn pp kamu!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails