.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

.SeLanGkaH deMi seLanGkaH.

Akhirnya semuanya sudah terjawab... Sy akhirnya dapat juga menonton filem 2012 huhu!!~ walaupun terlambat tengok sebab pawagam yang selalu blackout itu namun sy masih puas hati juga lah.

Ceritanya agak menarik sampai sy tetidur dalam panggung hahaha!!~, sy tidur bukan sebab filem tu tidak best tapi sebab sy mgantuk tahap dewa dewi sudah time tu. Sy banyak urusan bah hari ni tp sebab tiada sudah masa yang sesuai untuk tengok so lepas selesai semua urusan sy p tengok juga cerita tu hehe. Maka urusan sy tiada yang selesai sbb OFFLINE semua di Tawau huhuhu!!. Ada2 jak masalah bah.

Ceritanya lebih kurang juga seperti cerita The Day After Tommorow (TDAT), maklum lah pengarahnya sama kan jadi jalan cerita pun lebih kurang. Sebab itu lah sy rasa mcm boring tengok cerita ni coz sy tau sudah mcm mn jalan ceritanya hohoho!. Sy tengok depan2nya jak sy tau sudah ceritanya sama mcm TDAT so sy pun melelapkan mata sy dengan nyamannya dalam panggung. Nasib baik c QiLa kejutkan aku kalau tidak mmg sy tidur smpi habis filem tu.

Ada banyak juga adengan yang melucukan dan tidak masuk akal dalam filem ini hehe. Kalau mau tau p la tengok sendiri ya. Sy rasa bagi mereka2 yang belum tengok cerita TDAT mesti akan rasa filem ni hebat. Tp bagi sy yang sudah tgk cerita TDAT, sy rasa filem ni tidak seberapa dan agak membosankan sbb sy tau sudah jalan ceritanya hehe.

Owh ya maybe esok sy akan p tengok wayang lagi tapi tidak tau lagi wayang apa, ada tiket free kan so guna lah smpi habis hahaha!!. Tapi esok maybe sy tengok dengan Famly (abg,adik dan akak ipar sy) dan dorg c QiLa pun mau join juga, so sy bawa lah juga dorg dua coz biasa juga dorg dgn kami. Hopefully esok sy ble tgk Ninja tu lah hehehe. Tggu jak lah besok. K nite :)....

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails