.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

.Miss My bLoG.

LamaNya sy tiDak meNaip sesuatu di bLoG bukan keraNa sy bZ tp sy buat2 bZ hehehe.. ya La lepas 12hb tu sy bZ denGan BFF kawen sy tiada aktiviti la selain menghabiskaN masa bersama-sama dengan c QiLa, iLa and kadang2 denGan adiKku aNak buaHku hehehe. Sy pun tidak tau sudah ke mana harus ku hayun kakiku ni. Tiada arah tujuan, sy semakin hilang arah.

By the way, dalam 4 hari sebelum ni sy mengalami tekanan perasaan yang amat sehinggakan sy bermuram durja selama beberapa hari. Tapi semalam ok sudah tQ kepada kawan2 yang sentias bersama sy di waktu sy berduka. Exspesiali kpd QiLa and iLa yang membawa sy ke suatu tempat utk mghilangkan tekanan hihihi. Lagi satu tQ sbb tolong drivekan kereta sy pada hari tu coz sy mmg tidak mampu drive saat itu kalau sy drive juga nyawa kita bertiga mmg akan jadi mangsa hahaha!!~.

Tp tekanan sy tidak berakhir hari itu dan mereka berdua masih cuba menjadi penghibur sy hehehe... Dorang mmg penghibur la dan membuatkan otak sy semakin bertambah baik. Tapi sy rasa main badminton yang paling membuatkan tekanan sy hilang hahaha!!~.

Dan today i'm back to normal without any stress. sometimes i feel better we cry but i think cry never solve any problem it just make i'm ok for a while. So better talk anything that you feel.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails