.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Thursday

::. Qhenta 2 Darjat .::

ARGH~~ Sulitnya bila jatuh Qhenta ma orang yang lebih tinggi statusnya!~ adakah sy akan diterima??? adakah sy akan di tolak mentah2 ataupun selepas di masak??? or adakah sy patut berdiam sahaja..

Memang susah dan amat sukar kan bila kita mencintai orang yang berlainan status, pangkat darjat dan keturunan dari kita. Mungkin ada family yg boleh terima or mybe ada yg tidak boleh. So sebenarnya ikut dengan family bah tu.

Tp kadang2 ikut dengan orang tu sndri jg, kdg2 orang tu sndri yang tidak mau beQhenta ma org yg di anggap tidak layak untuknya. Kdg2 org ukur dari segi kewangan, pendidikan, pekerjaan dll. So tepuk dada tnya la diri sndiri sakit ka dada tu hahaha!. Klu sakit mmg ada yg tidak kena la tu hehehe.

Cerita diatas tiada kaitan ma sy sbnrnya hahaha! itu hanya cerita dalam adnan sempit punya filem la hehehe. Cerita yg lucu lucu lucu dan sedih jg ahahaha!. Mmg sy la juga cerita ringan2 bgni pun ble nangis jg hehehe..Heran sy eh tp bak kata c Adnan 'Dalam Hati ada Taman' hahaha!~. Mat remit yg hatinya ada taman... Klu mau tau mksdnya tgk la pilem ni. Mgisahkan perqhentaan c Adnan dan Nadia yg sungguh lucu dan sedih.

P la tgk cerita tu klu mau tau mcm mn ceritanya...

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails