.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Monday

::. VacatioN @ LanGkawi.::

Baru smpi tadi dari langkawi huhuhu so tired but it full of happinies... But sy sudah semakin hitam sbb d sn sgt panas lebi panas dari tawau lebih panas dari biasa la...

This is a vacation wif my classmate, 17 org jak hehehe. Lama sudah di rancang dari sem 3 lagi tapi ndak pernah jadi.. Sem 7 jg baru mau jadi huhuhu. tQ to all my fren @ AT18 coz bekerjasama untuk menjayakan program kt hehehe walaupun banyak sangat halangan dan dugaan yang terpaksa kt tempuhi dari buat kertas kerja smpi la balik semula p kolej.

Anyway mmg byk sgt pglm yang tidak dapat di lupakan. Fistly pglmn nek keretaapi selama 10 jam huhuhu! mmg aku fist time nek ketaapi sebenarnya hahaha! Lepas tu nek feri la pulak ni pun fist tyme jg la coz tidak pena lagi nek feri sblm ni hehehe... Mmg semua jenis pengangkutan di naik utk smpi ke sn coz mau sewa bus mmg budget besar diperlukan so we decide naik ketaapi jak utk jimatkan  cost.

As usually la kan bila kakiku melangkah p mana2 pasti akan shopping and shopping huhuhu! mmg shoping jak la kejaku ni. Langkawi mmg brg2nya sangat murah dan mmg murah rugi kalau tidak shoping hehehe.. sy sudah budget duit sbnrnya tp nmpknya mmg lari budget la juga hahaha!

K la di bwh ni gmbr2 tyme di Langkawi :

KTM Tanjong Malim tyme mo p


Jetty @ kuala kedah


Belakang resort @ Pantai Cenang


Underwater World


Pantai Cenang


Laman Padi


@ beras terbakar, Padang Maksirat


Shopping Chokolat


@ Jambatan tyme otw to cable car


@ Jambatan


Oriental village

@ pangkalan


Taman Rusa

@ Cable Car


@ KTM (baLik)


Semuanya akan kekal dalam ingatan untuk dijadikan kenangan yang sangat bermakna dalam kehidupan. LuRb all my AT18 fren (sad emotion). Hope we a together now and forever.

I hope we can going back to langkawi for reunion tyme hihihi.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails