.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

Saya Awak

kalau 1 hari awak nak menangis..bgtau saya

saya tak janji nk buat awak tersenyum tapi saya bleh menangis bersama awak

kalau 1 hari awak ada masalah..bgtau saya

saya tk janji nk bg penyelesaiannya tapi awak boleh berkongsi dengan saya

kalau 1 hari awak ingin berjalan pergi...bgtau saya

saya tak janji akan halang awak tapi saya boleh berjalan bersama awak..

kalau 1 hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak...bgtau saya

saya janji aka nada disisi awak.....TAPI....

kalau 1 hari awak perlukan saya dan saya tiada......mungkin kerana saya lebih memerlukan awak ketika itu.....

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails