.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Wednesday

::. 27 Buah Buku BerLaiNan ceRita.::

27 Buah buku untuk budak tadika 1.

Itu sangat mengejutkn saya coz baru tadika sdh 27 buah buku mau d belajar. Kalau sudah masuk darjah or tingkatan berapa buku la d pakai tu ya.

27 buah buku tersebut milik my anak buah c izzany yang baru memulakan zaman persekolahannya. Buku2 tersebut mau d balut so tugas sebagai macik ( cik nonoy) adalah membalut buku anak buahnya hahaha!. Punya banyak 27, bukan tangan jak di gunakan sampai kaki pun turut digunakan dalam aktiviti membalut huhuhu.

Satu anak buah 27 buah... Anak buah yg tadika di sekolah yg sama ada 3 org. Wah! lumayan juga kn jd tukang pembalut buku ni. Klu 1 buku sy cas RM0.5 ble dapat RM40 ni hahaha~~. Klu buka kedai balut buku laku juga ni sy rasa tp awal tahun sama tgh tahun sak laku hahaha!

Nasib la anak buah yg 2 tu ada mamanya yg bungkus so sy hanya bungkus 1 anak buah. Jadi tdk boleh minta upah hehehe (padahal sudah di spen Kepsi td ptg waaakakaka!)... Itu imbuhan bukan upah ngeh~



Izzany

si cina2



0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails