.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

::.Hipokrit!.::

welcome to my dunia Hipokrit!

Dulu2 sy rasa menjadi seorang yang hipokrit itu tidak bagus. Tapi setelah sy joint venture dgn mereka2 (nama mereka2 tdk perlulah di dedahkan), sy rasa penting tu hipokrit.

Hipokrit or kepura-puraan or maybe ada yg ckp tidak jujur perlu juga dalam hidup ni. Sekarang sy sdg membentu sikap ini dalam diri sy huhuhu. Sikap ni penting bila mana kita mahu menjaga hati orang. So mari kita belajar sikap ini beramai2 hahaha~.

Selain dunia Hipokrit.. ni malam mission Leave Me aLone is olredy complete yeahh! sy sudah post di status Fb tp maybe org tdk faham. biar lah janji sy faham (sy kn suka syok sndri hehe). Mission ni sudah berjalan 5 hingga 6 bulan, and finally berjaya juga d tahun 2011.

Gembira la ba bila mission complete hahaha!  (na ini mmg hipokrit la hehehe)... Eh sepatutnya tdk perlu di bagi tau bah kn. Tp biar la dulu awal2 d kasi tau yg mn hipokritnya. Lepas ni pandai2 la org yg membaca menilainya hehehe.

p/s Hipokrit mode is only available 4 the post  labels lurb or curhat!

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails