.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Tuesday

::.TaHun Baru.::

Macam terlambat sudah sy rasa ba hahaha~ today 4 Januari 2011..

Biar lambat asal selamat kan hehehe... dari tahu lalu saya sibuk dgn persiapan kawen abg sy so tiada masa untuk berblog. sekarang ada sudah masa so mari berblog.

3 ari sudah selesai majlis abg sy tp masih terasa penat huhu. semalam sempat buat BBQ lg untuk menambahkan kepenatanku (maka sy tgl makan jak haha)...

Tahun baru seperti 2 tahun sebelum ni juga... Sy masih berada di umah. Tidak sanggup sy kluar p bandar. Sy pasti akan menangis sendiri klu sy turun bandar di malam tahun baru. So jalan paling selamat adalah duduk rumah tido sehingga malam tahun baru berlalu dengan sendirinya tanpa sy sedari.

Kenapa sy akan menangis, biarlah la sy simpan sndiri sebabnya. Ia terlalu indah terlalu manis dan terlalu menyayat hati untuk sy ceritakan di sini. Satu saat nanti pasti sy boleh kembali normal untuk menyambut tahun baru seperti orang lain. InsyaAllah..Amin.

Tahun baru dan duniaku akan jadi baru juga.... Buku baru akan d buka... Buku lama d closing sdh tp ada yg tebuka2 jg ckit hehehe...

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails