.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Monday

.Di seBaLik HujaN aDa raHmatNya.


Hepy hepy day hehehe!!~ Mcm biasa la kan kaLau di kampung halaman sy, acara makan2 mmg tidak akan ketinggalan akan sentiasa ada haha!!~ Melalui saat manis bersama keluarga tercinta tanpa makan2 itu adalah mustahil hehehe.

Hari ni makan2 sempena bfday anak buah sy sekalian sama bfday sy hehe. Mcm biasa la kalau aktiviti makan2 ni akan di buat d umah akak sy di Muhibbah coz dya kan paling pro masak2. Acara bakar2 ayam dan makan2 laut, tiup2 lilin, potong2 kek dan apa2 yang ada kaitan dgn makanan la hehehe. Acara jam 7 lebih stat tapi lambat sikit sebab tunggu datin lambat sampai dr umah di hill top ( datin itu mak sy) hehehe!.


Lilin atas Kek


Serius semua ambil makanan haha!!~


QiLa and iLa jemputaN kHas hahaha!!~

Lepas acara makan2 sy p main badminton dgn c QiLa dan C iLa. Dorg dtg menjemput sy d umah memandangkan sy malas mau bawa keta hehehe. Sebenarnya dorg lebih awal lagi dari my mom so dorg pun join la juga acara tu. Kami makan dulu kenyang2 baru p main badminton hahaha!!~. Lepas main kami konvoi p makan2 tgh malam, makan lagi hahaha!!~. Sudah la hujan turun dgn lebatnya, masih juga mau p makan2 hehehe. Hidup untuk makan bah kami ni adesss!.


PengadiL yG sentiasa di Lawan cakapNya hahaha!!~

Pose selepas penat ketawa dan main hahaha!!~


Pose seBeLum keLuar geLanggaNg

Punya lah sy gembira hari ini, penat sy ketawa. Orang p main badminton penat main, tp kami penat ketawa hohoho!~ mmg lain dari yang lain la hahaha!!~. Apa2 pun semoga hari mendatang akan lebih mengembirakan, tiada duka dan kesedihan melanda hehehe. Adakah hidup sesempurna itu, tepuk dada tanya la iman.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails