.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Saturday

.Salam aiDiLadHa.


AidiLadha menjelang lagi. Apa yang harus sy korbankan. Sy pun tdk dapat mencari apa yang patut sy korbankan. Akhirnya sy korbankan perut sy walaupun kecil tapi sy korbankan juga. Macam biasa la kalau hari raya tdk kira la raya puasa or raya korban buras dan tumbuk tetap ada. Cuma suasananya jak yang lain sikit coz raya korban ni tidak berapa meriah. Walaubagaimana pun sy tetap rasa meriah coz dapat bersama famly meraikannya. Sy masih bersyukur kerana msh punya kesempatan meraikannya bersama mereka yang tersayang.

Sy rasa bersyukur dan bertuah sebab lahir dalam keluarga yang sederhana tdk lebih dan tidak kurang dalam semuanya. Walau d mana pun sy berada sy tetap ingin kembali ke pangkuan keluarga sy untuk meraikan hari2 penting seperti hari raya. Sy rasa wang yang banyak itu tidak boleh membahagiakan kt sekiranya kt tdk bersama keluarga di hari2 yang indah. Tapi sy percaya suatu hari nanti sy tdk akan dapat meraikan hari raya bersama mereka, mybe sy sudah tiada di dunia ini atau mungkin sudah berkhawin or mybe tidak dapat balik atas urusan kerja. Apa2 pun sy akan nikmati saat2 bersama famly sementara masih di beri kesempatan untuk bersama2 mereka.

Raya ni sy tidak p mana2 just duduk di rumah tunggu tamu and sy ada jalan dgn abg, isterinya dan adik sy tp just temankan akak ipar sy p beli selipar. So raya mmg sy tidur jak d umah and online.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails