.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Friday

.Penggembara Sepi.

aku hanya penggembara
Yg berjalan di atas tanah yg lecak
Tanah yg penuh lumpur
Hingga kaki terasa spt tidak betah tgl di tdpt ini

Tanah ini yg tmpt persinggahanku
Tempat yg asing bagiku
Tapi itu 2 tahun dulu
Kini ia seakan serasi dgn jiwaku

Hari ini dan saat ini aku mghentikan pgembaraan ini
Aku kembali ke tanah yg cukup aku rindui
Tanah yg amat serasi dgn jiwaku
Tanah yg mmg tidak asing dgnku

Ada perasaan gembira utk aku kembali ke tanah itu
Tanah yg aku tglkn demi sebuah perjuangan
Tidak sabar rasanya utk aku kembali padanya
Kepadanya yang sentiasa menantiku

Nanti kan aku di sana Tawauku
Aku akan kembali kepadamu
Melepaskan seluruh rasa cintaku
Menghamparkn seluruh rasa rinduku

By rEd bUTtERfLY

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails