.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Monday

. JaLaN yG akU leWati.

Raya Korban... Sy igt sy tdk p beraya, tp lain plak kesnya, mcm telebih jauh sy bery d hari raya aidiladha ni hehehe. Sudah la ari yg ketiga sudah, selalunya org ckp raya korban ni satu ari jak tp sy sampai raya ke 3 masi lagi p umah org hehehe.
Sy jalan dengan My BFF (Mya and Bya).. walaupun yg hadir hanya kami 3 org jak tp dalam keta itu seperti lebih se10 org wkawkakwkawa!. Mmg semua banyak mulut la, smpi mau becakap pun teriak2 juga dalam keta coz takut tidak di dengar gara2 ketawa yang bergema dalam keta. Kalau sy buka tingkap keta mmg heran orang di luar dengar. Bejalan dgn dorg ni mmg akan membuatkan suara habis lah dan mulut penat ketawa hehehe.

Kami seperti biasa la akan bertemu di bandar and then lepas tu p umah kami bertiga and umah kawan yang ada makanan hahaha!!~. Tapi lain dari yang lain tahun ni sbb tiba2 sy terus p merotai besar. Sy sebenarnya tdk kenal sapa2 d sn, tp oleh kerana mau jumpa BF c Mya so sy nekad jak p sn walaupun tgn sy habis di cubit dan skt telinga mendengar jeritan c Mya coz namau dia bg jumpa BFnya coz belum sedia katanya, tp sy sudah sedia hahaha!!~. Sory la pren sy mau jg jumpa so nekad jak wlpn sy tdk tau jalan and umahnya yg mana satu.

Tapi last sekali, c Mya mgalah jg hahaha!!~, ya la bukan selalu jg lgpun kami dekat bah sudah tu hehehe. Akhirnya kami smpi juga umah BFnya lepas berkenal2lan and bercerita2 panjang lebar smpi dkt 2 jam bah d sn hehehe. Lepas ni ble sudah aku beraya di sana coz ada sudah kwn hehehe.

Jam 6 sampai umah, rehat2 jap coz lepas tu sy p bermain badminton lagi di stadium huhuhu!!~. Sy sangat penat ari ni tp sbb sy yg booking court tu so sy mesti hadir juga. Sy booking sbb sy rasa kami (mya and bya) jalan kejap jak tp tengok2 smpi ke petang jg huhuhu!!~ Ini semua gara2 p merotai tu la hehehe. BaLik dari main badminton kami terus p bandar lagi, p makan2 hahaha!!~. Mmg hari yG penat la!!~.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails