.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Thursday

.Tengok Wayang di keDai Makan.

Kemarin sy boring dan sy sepertinya mau tengok wayang. Tidak kisah la wayang apa janji namanya sy tengok wayang dan jangan jak wayang yang tengok sy sbb bahaya sudah tu kalau wayang yg tengok sy hehehe. Bangun2 jak terus sy sms c QiLa hehe nasib baik mmg time tu dorg d bandar ada urusan seri paduka baginda dya ckp. So tggl sy jak lagi di tunggu turun di bandar tp sy suru dya tgk dulu filem apa and jam brpa. Akhirnya kami setuju tgk filem 2012 walaupun sbnrnya sy tggu org lain yang ajak sy tgk filem tu. Tengok dua kali apa salahnya kan hehehe mcm sy tdk biasa.

Sampai jak di pawagan tu kami beli tiket, lepas tu p ambek kawan lagi satu orang. Bagi cukup ruangan yang kosong di dalam panggung hehe. Tapi mmg buat sy rasa panas2 sikit adalah sebab blackout pula terjadi time tu waaaaaaaaaaaaaaaaa!!~ bolehnya pawagam tiada generator sendiri aduiii. Terpaksa la tiket kami jadi open tiket dan bole tengok bila2 masa jak selagi filem itu masih di tayangkan huh!.

Akhirnya kami mengurangkan tekanan dengan p makan haha!!~ memang terus kurang tension kalau sudah menghadap makanan hehehe. Lepas tu kami p eastern plaza coz mau cari bola2, bola2 utk senaman tu ba. Kami kan mau bersenam /me tidak padan dengan kurus mau lagi besenam hahaha!.

Itulah cerita wayang yang tidak jadi di tengok, tidak tau bila lagi mau tengok huhuhu!!~

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails