.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Tuesday

.Sesuatu di aNtaRa waKtu.



SelaMat uLanG taHuN seMoGa diRikU seNtiasa Hepy daLam keadaaN yG tidaK Hepy. beRhaRap aGar seMua iMpiaN jaDi keNyataaN daN aGar haTi ini tetap teGuh paDaNya. (Ucapan buat diri sendiri haha!!~)

Waktu terus berputar tanpa bisa di hentikan. Setiap detik terasa amat berharga untuk di lupakan. Tika ini, hari ini dan saat ini tuhan masih memanjangkan usiaku dan masih di beri ruang dan peluang untuk menyedut oKsigeN dan membebaskan KaRboN diOksiDa uNtuk memberi manfaat kepada tumbuhan dalam menjalankan proses FotoSintesis. Paling utama sy masih mampu untuk memohon keampunan atas segala dosa yg telah dilakukan dan masih mampu mengabdikan diri padaNya.

Ucapan pertama sy terima secara on9 adalah daripada my bestfren > Lydia. Ucapan guna sms yg pertama dari my bestfren juga > sarah. Ucapan dari mulut > romateku c iMa hehe. Ucapan melalui telefon yg pertama sy terima dari Xbf sy hehehe! siapa??? biarlah jadi tanda tanya jak. Sebab sy rasa dalam hidup tidak semua perkara kt patut kongsikan, kadang2 lebih ia menjadi rahsia kepada diri kita sahaja :). Diri kita sahaja sebab rahsia bukanlah rahsia jika lebih dari satu orang mengetahui tentangnya hehehe.

Sy bukan orang yg suka sambut bFday. Tp sy rasa gembira bila org wish 'hepy bfday noey or kak noy or cik nonoy or rEd or nonoy' (susah jg kalau nama telebih banyak :P). Ucapan yang ringkas tapi cukup untuk mberitahu sy bhwa mereka mengingati sy wlupn sy tdk di samping mereka semua huhuhu ( sayu la plak). Tapi bila org yg penting dalam hidup kt lupa wish??? tanda soalan sebab sy rasa itu sungguh menyedihkan so ingatlah befday pasangan anda jika tidak mahu membuat dya sedih.

Hadiah paling berharga pena sy dapat adalah seutas jam tangan, bukan la jam jenama yg mahal2 jam biasa jak tp cukup untuk mbuat sy gembira. Lagi satu selipar bukan satu pasang tp 2 pasang hehehe yg best tentang selipar ni sebab sy yang pilih sendiri tapi orang lain yang bayar hahaha!!~ I like hadiah yang bgtu :P~~. Hadiah paling mahal rumah dan tanah hahaha!!~ kalau sy tiada keja nti sy akan bercucuk tanam jak la hehehe.

Bfday paling tidak dapat lupakan masa di PKK. Mana tidaknya kalau d PKK bila tiba hari jadi hidup ibarat orang yang berperang, perlu sentiasa berjaga-jaga2. Mana tidaknya kalau silap langkah akan ada la air busuk, kek, telur, tepung dan macam2 lagi la benda yang akan melayang ke badan bfday girl or bfday boy hahaha!!~. Dalam banyak2 tu sy paling tidak suka dgn air busuk tu coz campuranya cmua benda2 kotor cth megi, nescafe or milo, serbuk kopi yang di biar selama beberapa hari dan banyak lagi campuran yang baunya mmg menyengat lah. Time di PKK sy mmg suka kenakan oRg sebab selalunya bfday saya akan tiba masa cuti so sy tidak akan terkena benda2 itu semua hahaha!!~. Tapi nasib tidak menyebelahi sy masa sem last d PKK tiba2 bfday saya jatuh sebelum cuti akhir semester waaaaaaaaaaaa!!~ sy tidak perlu cerita la. Anda cuma perlu bayangkan jika seseorang yang selalu mengenakan orang dan tiba2 satu hari dia dikenakan balik wkakwakwkakwa!!~. Masa tu hidup sy di selubungi bermacam2 rasa la dan akhirnya sy kena juga tp sikit jak la sebab sy melawan hahaha!!~ semua org tidak puas hati dgn sy time tu sebab melawan. Tapi tu bab air busuk dgn telur la, bab kek sy mmg kena la muka ni penuh dengan krim kek huh!!~. Walaupun agak dahsyat tapi seronok la hahaha!!~ miss that time.

Apa-apa pun yang berlaku semasa bfday sy, itu semua kenangan. Samaada hadiah, sambutan bfday atau ucapan semuanya sy simpan d hati, d inbox dan d otak hehe.

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails