.::♥♂ Siapa Mereka di LuaR saNa yanG beRhak MemBuat aQu berduka dan Nestapa. aQu tidak akan BENARKAN! Mereka TIDAK BERHAK!!♂♥::.
RSS

Thursday

.KFC daN ABC.


Kemarin sy tidak post apa2 di blog sebab sy skt kepala... sampai tgk FB pun mcm double2 tulisannya hahaha!! Bolehnya begitu kan. Lebih membuatkan sy sakit kepala bila sy cuba tidur and then tidak boleh tidur mcm mau di hampas jak kepala di dinding. Akhirnya sy on yM dan nasib ada juga org bt sy ketawa tapi ada juga yang buat sy skt hati dan sy malas mau melayannya.

Sy tidak tau knpa sy skt kepala kemarin malam, adakah sebab ABC or sy overdost rambutan???. Sy pun tidak tau sbb petang tu sy dan adik sy p minum ABC walaupun adik sy membebel sbb sy di larang keras sy minum ABC. Sy just cakap dgn dya mau belanja sy ABC or KFC itu jak pilihan yang sy bagi dya dan sy tau dya akan pilih ABC hahaha!!~. Lama bah sudah sy tidak minum ABC ( minum or makan ya ABC ni pening plak sy). Last sy makan setahun lalu selepas sy muntah darah lepas makan ABC tu, sejak tu kalau p ABC pun sy order minuman biasa2 jak spt air kelapa campur limau. Mcm mn sy tidak trauma dgn ABC tu, lepas jak minum ABC sy mau drive keta tiba2 sy rasa lain2, last2 sy meludah sikit na penuh darah tp sy tidak call bapak sy coz takut kena marah. Sy pun luahkan semua darah2 tu sampai habis dan lepas rasa sudah habis sy drive pi jumpa bapak sy coz sy sudah tidak larat mau drive muka sy yg mmg pucat ni bertambah2 pucat lagi hehe. Bapak sy yg drive keta sampai umah, nasib baik sy tdk kenak marah heeeeeee.

Sebenarnya sy skt sebelum tu lagi dan bukan sebab ABC tp maybe sbb terlalu sejuk kan jd sakit sy dtg balik. Tapi sy tidak puas hati lagi, sy masih fikir tidak mungkin sy tidak boleh minum ABC kan dan sy rasa kejadian di atas hanya kebetulan. Oleh itu lepas sy berubat dari LD dan sy rasa sihat sikit, sy p try and test lagi minum ABC hahaha!!~ mmg cari penyakit la sy ni. Dan akhirnya sakit sy datang lagi dan membuatkan sy masuk wad untuk kali kedua hahaha!!~. Lepas tu sy dapat sudah mmbuat kesimpulan bahawa sy tidak boleh makan ABC dan tiada ABC ble sampai ke rumah sy hohoho!~. Sy mmg puasa ABC dan kwn2 sy yang tau cerita sy dan ABC ni kalau bawa sy makan d ABC mesti tidak akan bagi sy pesan ABC. tQ fren sbb jaga sy yang tidak pandai jaga diri ini hahaha!!~.

Nasib baik kemarin sy tidak apa2 cuma rasa pening2 kepala, paling lucu adik sy la sbb dya warning 'kalau ada apa2 ko tanggung sndri ya aku dak mau kenak mara oleh bapak' hahahaha!!~. Punya kencang amarannya tp amaran tggl amaran sbb sy rasa mmg teringin mau minum ABC MiLo! seDap banGat hehe. tQ adik sbb belanja sy belanja la lagi kakakmu yang bambongan ni hehehe.

tengok pic pun dah berselera kan hehe

0 comments:

Post a Comment

JgN kOmeN kaLau tiDak peNting Haha!!~

Related Posts with Thumbnails